۱۸ دی ۱۳۹۲، ۲۱:۲۷

برد خانگی تیم والیبال کاله برابر پیکان تهران

برد خانگی تیم والیبال کاله برابر پیکان تهران

آمل - خبرگزاری مهر: تیم کاله در هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر باشگاههای والیبال ایران جام ولایت برابر تیم پیکان سه بر یک به پیروزی دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سیزدهم از سری مسابقات لیگ برتر والیبال جام ولایت بین تیم های کاله مازندران و پیکان تهران شامگاه امروز چهارشنبه در سالن پیامبر اعظم آمل برگزار شد.

این بازی با نظارت اسماعیل صباغ و داور اول حمید راهجردیان به شروع انجامید و درپایان شاگردان بهروز عطایی توانستند ست های  یک،سه و چهارم را با امتیازهای 25بر22، 25بر20و 25بر 15 به نفع خود به اتمام رسانند در این بازی پیکان فقط توانست با امتیاز 25 بر15 یک ست را پیروز شود.

عملکرد عالی کاله مازندران بعد از دو بازی

بهروز عطایی سرمربی تیم کاله در گفتگو با خبرنگاران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت: از این به بعد مردم استان بازی های خوبی را از کاله استان خواهند دید.

وی اظهار داشت: بازی عالی بود و بچه ها توانستند بعد از دو بازی که نتوانسته بودند عملکرد خوبی را نشان دهند در این بازی جبران کنند وبه بهترین شکل بازی کردند.

اسماعیل صباغ ناظر فدراسیون نیز در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص قعطی برق و مشکلات سالن پیامبر اعظم اظهار داشت:در بازی کاله و شهرداری زاهدان ناظر فدراسیون مطابق قانون عمل کرد و به دلیل اینکه قعطی، ناظر اجازه برگزاری بازی را داد.

وی تصریح کرد: درقانون لیگ برتر والیبال در بندی آمده است که چنانچه در بازی قبل از چهار ساعت اتفاقی نظیر قعطی برق یا خرابی کف پوش سالن... بوجود آید، بازی تعطیل می شود و تا زمانی که مشکل برطرف شود، یا بازی به نزدیکترین ورزشگاه منتقل و از همان امتیاز بازی شروع می شود.

گفتنی است پیمان اکبری سرمربی پیکان تهران حاظر به مصاحبه با رسانه ها نشد و کاله مازندران با برد در این بازی با کسب 3 امتیاز 19 امتیازی شده است.

کد خبر 2210814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha